Bij Oostkracht10 vinden we het belangrijk dat je altijd op ons kunt rekenen. Dat is in onze projecten al goed geregeld. Maar wat als je daarna een vraag hebt, je wilt even sparren, of je krijgt met een incident te maken? Dan is het fijn om te weten dat je ons altijd kunt bereiken en wij meteen voor je klaar staan.

Zo werkt het

  1. Neem contact op met Oostkracht10
  2. Kies de juiste prioriteit
  3. Wij lossen het op

Wel zo handig

1. Neem contact op met Oostkracht10

Wanneer je plots te maken krijgt met een vraag, deadline, controle, incident of ondercapaciteit, staan wij voor je klaar. Je kunt voor reguliere vragen contact opnemen via de wijze van jouw voorkeur. Per mail of telefoon.

Zit je met je handen in het haar en heb je snel hulp nodig? Dan vragen we je te bellen naar 085 – 070 47 32. Buiten kantooruren kun je ons via Whatsapp ook op dit nummer bereiken.

Als je ons belt met een vraag zijn de eerste 30 minuten met dit contact kosteloos. Onze consultants proberen je meteen te helpen. Is er toch meer tijd nodig? Dan registreren we je verzoek en spreken af wanneer we er mee aan de slag gaan. Desgewenst ontvang je een inschatting van de benodigde tijd.

Commerciële gesprekken – zoals wanneer je een offerte of nieuw project bij ons wilt aanvragen – zijn ook na 30 minuten geheel vrijblijvend en kosteloos. Vragen die gaan over lopende opdrachten worden op het desbetreffende project in rekening gebracht.

2. Kies de juiste prioriteit

Bij iedere kwestie die je bij ons meldt, vragen we je een prioriteit te kiezen. We kennen er overigens maar twee. Wel zo overzichtelijk. Standaard behandelen we jouw verzoek met normale prioriteit. In dat geval plannen we de werkzaamheden en starten uiterlijk 14 dagen na je melding. Al het werk wordt tijdens kantooruren uitgevoerd en opgeleverd in overleg.

Kan jouw vraag of verzoek niet wachten? Dan kies je voor een hoge prioriteit. We gaan dan direct aan de slag en maken de juiste specialisten beschikbaar. We zetten alles op alles om zo snel mogelijk een oplossing te bieden, of te de-escaleren. Voor werkzaamheden met een hoge prioriteit geldt een toeslag op onze uurtarieven.

3. Wij lossen het op

Hier draaien de servicevoorwaarden om. De specialisten van Oostkracht10 staan snel en gegarandeerd tot je beschikking. Met een contract is je kennis, capaciteit en flexibiliteit uitgebreid. Zonder (interne) investeringen. Zo zijn we het verlengstuk van jouw organisatie zoals wij dat graag willen zijn.

Wist je dat een aantal opdrachtgevers de beschikbaarheid van onze specialisten zelfs integraal onderdeel maakt van hun strategie en compliance?

Waar je ook voor kiest, op Oostkracht10 kun je rekenen. Jaarlijks evalueren we het succes van onze dienstverlening. Zijn we er in geslaagd om je verwachtingen te overtreffen, of kunnen we van jouw ervaringen leren? We kijken terug én vooruit. Als het nodig is passen we onze dienstverlening en/of deze servicevoorwaarden aan.

Waar kan ik jullie precies voor inzetten?

Wij zijn een breed inzetbare milieu en veiligheid duizendpoot. Dus twijfel je of je die container met gevaarlijke stoffen kunt accepteren? Krijg je plotseling te maken met controle door de toezichthouder? Zoek je urgente vervanging bij ziekte? Of kan je wel wat hulp gebruiken bij je vergunningsperikelen? Wij zijn er om je te helpen.

Twijfel je of wij je kunnen ondersteunen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Onze specialisten kijken samen met jou hoe we je kunnen helpen. Dat doen we zelf als jouw verzoek binnen onze expertise valt, of samen met een van onze samenwerkingspartners.

Tarieven

De onderstaande uurtarieven zijn van toepassing op de werkzaamheden die als onderdeel van deze servicevoorwaarden worden uitgevoerd.

  • Junior adviseur – € 85,00 (spoedtarief € 105,00)
  • Medior adviseur – € 100,00 (spoedtarief € 125,00)
  • Senior adviseur – € 120,00 (spoedtarief  € 150,00)

Tarieven per 1 januari 2022. De tarieven zijn exclusief reis- en onkostenvergoeding en exclusief BTW. Reiskosten worden in rekening gebracht á € 0,45 per kilometer. Voor werkzaamheden op locatie wordt minimaal 1 dagdeel plus de reiskosten in rekening gebracht.

Facturatie

De servicevoorwaarden kennen standaard geen vaste kosten. We brengen dus alleen onze werkzaamheden per maand achteraf in rekening, desgewenst onder vermelding van jouw inkoopnummer.

Gewoon hele goede service van Oostkracht10

Deze servicevoorwaarden beschrijven onze afspraken bij ad-hoc werkzaamheden op afroep.

Zo kunnen  we je nog beter van dienst zijn. En omdat we toegankelijkheid nét zo belangrijk vinden, zijn er aan de serviceovereenkomst geen kosten verbonden.

Deze servicevoorwaarden zijn er voor al onze opdrachtgevers, van overheid tot industrie en van omgevingsdienst tot zorginstelling. Je kunt er op terugvallen met al jouw milieu en veiligheidskwesties die niet onder een lopend project te vatten zijn.

Welkom in ons netwerk van opdrachtgevers die – net als wij – ook niet van belemmeringen houden. Je bent in goed gezelschap.

Persoonlijk advies?

Dirk-Jan de Boer